Fiskos Örtüsü

Bu fiskos masasını ördüğümde 18-19 yaşlarındaydım, ve her zaman için güzel bir anısı vardır. Annemle bir gün tanıdık bir teyzeye misafirliğe gittiğimizde bu masa örtüsü çok hoşuma gitmişti. Modelini çıkarmak için istediğimde ise olumsuz yanıtla karşılaşmıştım. Tabi ev sahibinin de kendince haklı sebepleri vardı. Daha önceleri bir başkasına model olarak verdiğinde ummadığı manzaralarla karşılaştığını ve kendince bir daha modellerini kimseye veremeyeceğini söylemişti. Laf aramızda; bu arada modelinin de kimsede olmasını istemiyordu açıkcası. Ben de üzülmüştüm tabi ve bir iki saatliğine de olsa veremezmisin dediğimde "olabilir" dedi.
Eve geldiğimde ortasını evde bulunan bir oda takımından yapmayı planlamıştım. Sonrasını da annemle birlikte azar azar örneklerini çıkardık. Kalan yerlerinin de sayılarını bir kağıda yazmıştım. Şimdilerde olsa ne güzel çekersin makinayla fotosunu. Ama nerde o zamanlar dijital makina... Neyse modeli bir kaç saat sonrasında ablaya götürüp vermiştim sağsalim :)
Neticede masayı bitirmiştim ve çokta beğenildi. Ayrıca bu gayretime herkes çok şaşırmıştı, örtünün sahibi bile. Benden model istiyenlere ben de benim çıkarmış olduğum küçük motifleri vermiştim:) Aslında burcumun gereği çok maymun iştahlı biriyimdir. O yüzden bitiresiye canım çıkmıştı. Hele son sıraları yokmu günde ancak bir iki sıra yapabiliyordum.
Şimdilerde hiç yapamıyorum. Açıkçası nedeni ise bu bilgisayar malesef... İnşallah fiskos örtümü sizler de beğenirsiniz. Şu anda kullanıyorum. Artık diyorum iyiki de örmüşüm. Çünkü hazırlardan çok seviyorum örme danteli. Masanın ipi heralde Dirima markaydı ve 100er gr.lık 4 yumak ip bitti. Umarım beğenmişsinizdir...